bannerbannerbanner
Защитник небесный. Молитвослов
Защитник небесный. Молитвослов

Полная версия

Защитник небесный. Молитвослов

Настройки чтения
Размер шрифта
Высота строк
Поля
На страницу:
2 из 2

Спасителю Бо́гу пророчески предстоя, ныне со дерзновением молися, свещательными лучами просвещати верою, богодохновенне, тя блажащия.


Богородичен:

Светлейшими зарями всю землю, возсиявшее солнце из святаго чрева

Твое́го, озаряет, Владычице: имиже просвещшеся, Тя, Божию Ма́терь, почитаем.

Песнь 3

Ирмос: Несть свят, якоже Ты, Го́споди Бо́же мой, вознесый рог верных Твои́х, Бла́же, и утвердивый нас на камени исповедания Твое́го.


Вся видяй я́ко Бог, будущих знание, и хотящих быти ведение, тебе явленно проявляет боголепно и показует, блаженне досточудне.

Вжилив, блаженне, твой ум благочестным дерзновением, Ду́ху Бо́жественному подклонил еси́ тебе, и был еси́ приятен тамо сущих Бо́жественных дохновений.

Вод таинственных река, из пучины происходя, даров Ду́ха, боговещателю, был еси́.


Богородичен:

Се Тя вси роди блажатверою, безлетное Слово плотию в лето рождшую преестественно, и Деву паки пребывшую.


Седален, глас 6:

Очистив от скверн ум, всемудре, зерцало божественное соделал еси́, луч приятно Бо́жественнаго Ду́ха: и ныне ко источнику радуяся отшел еси́ сияний, пророче (имярек).

Сла́ва, и ныне:


Богородичен:

Преславную Божию Ма́терь, и святы́х Ангел Святейшую, немолчно воспоемсердцем и усты, Богоро́дицу сию исповедающе, я́ко воистину рождшую Бо́га воплощенна, и молящуюся непрестанно о душах на́ших;


Крестобогородичен:

Нас ради распятаго, приидите вси воспоим. Того бо виде Марианадреве, и глаголаше: аще и распятие терпиши, ты еси́ Сын и Бог мой.

Песнь 4

Ирмос: Христо́смоя сила, Бог и Господь, честная Це́рковь боголепно поет взывающи, от смысла чиста, о Господе празднующи.


Всех Господь нам явися, по пророчеству, блаженне, твоему, вся призывая к познанию своему, и работы свободи. Благодатию озаряем, провозгласил еси́ глаголя: под иго едино подклоняющимся работати, последующим вере и Господу служащим.

Пророк сый, присно зарями светодательнаго блистания просвещаем, просвети ны, блаженне, любовию поющия тя.


Богородичен:

Марие Всечистая, страстей смущение моего помысла, и напастей бурю разори, безстрастия источник рождши, милости Дево.

Песнь 5

Ирмос: Бо́жиим светом Твои́м, Бла́же, утреннюющих Ти души любовию озари молюся, Тя ведети, Слове Бо́жий, истиннаго Бо́га, от мрака греховнаго взывающа.


От неправды к добродетели, и от страстей пленения мя, блаженне, обрати, твоими мольбами, пророче славне, и к свету благочестия дел управи.

Просветив твою душу добродетелей благообразиями, угодну показал еси́ к сиянием Бо́жественнаго Ду́ха: от него же и пророчества благодатию обогатился еси́.

Пророк Бо́жественный быв, чисто житие имея, и приятелище был еси́ Свя́таго Ду́ха: тем зрети сподобился еси́ невидимо разумеваемаго.


Богородичен:

Возглашают пророческая речения, Пречистая, многими образы рождество Твое́: ихжемыныне сбытие зряще, истинно Богоро́дицу Тя возвещаем.

Песнь 6

Ирмос: Житейское море, воздвизаемое зря напастей бурею, к тихому пристанищу Твое́му притек вопию Ти: возведи от тли живот мой, Многомилостиве.


Прием, славне, Ду́ха зари, явлением я́ко зерцало пророчествия Бо́жественнаго сияния, миру облистал еси́, я́ко сущая пророчествуя будущая.

Твой прииде царь, радуйся, Сионе, и красуйся видя, и мир просвети блистаньми своего божества, идемонскую лесть посрами.

Силою Ду́ха Бо́жественнаго зрел еси́, пророче, будущая, образы приемля Бо́жественных явлений, я́ко в зерцале души светлостию.


Богородичен:

Плоти бренней соединися, И́же из Отца́ Единородный, в ложеснах Твои́х един из двух пройде без тления, соблюд неврежденно чистое девство Твое́, Всепетая.


Кондак, глас 4

Просветившееся Ду́хом чистое твое сердце, пророчества бысть светлейшаго приятелище: зриши бо я́ко настоящая далече сущая: сего ради тя почитаем, пророче блаженне (имярек) славне.


Икос:

Пророчествия благодатию обогащься, будущих разуму боголепно научился еси́ Ду́хом, (имярек) богодохновенне, и предглаголеши всем Христово пришествие, и языков пребогате Бо́жественное призвание. Темже честную твою память празднуем, и любовию поем тя, и верно ублажаем взывающе ти, славне: моли Христа́ Бо́га непрестанно о всех нас.

Песнь 7

Ирмос: Росодательну убо пещь содела ангел преподобным отроком, халде иже опаляющее веление Божие, мучителя увеща вопити: благословен еси́, Бо́же оте́ц на́ших.


Возсия память твоя, пророче, миру якоже солнце, озаряющи пророчества благодатию твоею, согласно поющия верно: благословен еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Тучнейший облак ты явився, тучу благоразумия нам возсиял еси́, от спасительных, блаженне, источников, имиже просвещаемся вопити: благословен еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

От Го́спода просвещени пророцы прорицают будущих разум, богомудренно взывают Слово, еже искони быти, Емуже поем: благословен еси́ Бог оте́ц на́ших.


Богородичен:

Слово, древле еже быти подающее всем, Бо́жественным хотением, воззвати восхотев человека, Чистая, в Твою́ вселися утробу, Благословенная, яже Бо́га плотию рождшая.

Песнь 8

Ирмос: Из пламене преподобным росу источил еси́, и праведнаго жертву водою попалил еси́: вся бо твориши, Христе́, токмо еже хотети. Тя превозносим во вся веки.


Возложен весь Вседержителю, промышления образом тайно научился еси́, строительно языки наказуя: тем тя поем, пророче богоглаголиве.

Молебное пение Бо́гу принеси о поющих тя, богоблаженне, и напастей разори смущение, да тя поем, пророче богоглаголиве.

Яко огнь во тме седящим всем явился еси́, Бо́жественным светом богомудренно озаряя поющия верно Го́спода во веки.


Богородичен:

Жизнодавца рождши Бо́га и Го́спода, смертное губительство неудержное, уставила еси́, Пречистая, сие умертвивши: тем Тя поем во вся веки.

Конец ознакомительного фрагмента.

Текст предоставлен ООО «ЛитРес».

Прочитайте эту книгу целиком, купив полную легальную версию на ЛитРес.

Безопасно оплатить книгу можно банковской картой Visa, MasterCard, Maestro, со счета мобильного телефона, с платежного терминала, в салоне МТС или Связной, через PayPal, WebMoney, Яндекс.Деньги, QIWI Кошелек, бонусными картами или другим удобным Вам способом.

Примечания

1

Вместо «Сла́ва:», «И ныне:» следует читать полностью «Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху», «И ныне и присно, и во веки веков. Ами́нь».

2

В канонах припев как молитвенное воззвание произносится перед первым, вторым (и третьим, когда он есть) тропарем каждой песни, но не читается перед тропарями, начинающимися со «Сла́ва:» и «И ныне:».

Конец ознакомительного фрагмента
Купить и скачать всю книгу
На страницу:
2 из 2